Læring i praksis
A part of the series Pædagogisk rækkevidde (4) , and the subject area Pedagogics
More about the book
Table of contents
Scener fra et læringsliv
Læring, en hjernesag
To skridt frem og ét tilbage
Relationen i centrum
Metoder og midler
Brug hovedet!
Det vi ikke skal vide
Excerpt
Cecilie Harrits
MA in literature and art history and a trained teacher with main subjects in Danish and special education. Cecilie’s responsibilities are pedagogy, education and psychology as well as literature and art history. She leads the series Pædagogisk rækkevidde and manages several collaborations between the publishing house and art and culture institutions. Cecilie is committed to sustainable book production and green transition in the publishing industry.
Press reviews
Henrik Munch Jørgensen, Lektørudtalelse
Bogen er med sine 70 sider og lommeformat en meget overkommelig udgivelse, som er hurtigt læst, men samtidig spækket med interessante fakta og gode eksempler fra praksis. Det er en udgivelse, som får undervisere til at tage egen undervisningspraksis op til overvejelse og inspirerer til udvikling af denne praksis baseret på relevant viden.