Aarhus Universitetsforlag
Cover

Læring i praksis

A part of the series Pædagogisk rækkevidde (4) , and the subject area


{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}
Buy Subscription
72 pages
Paperback
ISBN 978 87 7184 367 5

By


Share:

More about the book

Table of contents

Scener fra et læringsliv

Læring, en hjernesag

To skridt frem og ét tilbage

Relationen i centrum

Metoder og midler

Brug hovedet!

Det vi ikke skal vide

 

Cecilie Harrits

DSC 0345

MA in literature and art history and a trained teacher with main subjects in Danish and special education. Cecilie’s responsibilities are pedagogy, education and psychology as well as literature and art history. She leads the series Pædagogisk rækkevidde and manages several collaborations between the publishing house and art and culture institutions. Cecilie is committed to sustainable book production and green transition in the publishing industry.

Cecilie Harrits

Editor

Telephone: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Press reviews

Henrik Munch Jørgensen, Lektørudtalelse

Bogen er med sine 70 sider og lommeformat en meget overkommelig udgivelse, som er hurtigt læst, men samtidig spækket med interessante fakta og gode eksempler fra praksis. Det er en udgivelse, som får undervisere til at tage egen undervisningspraksis op til overvejelse og inspirerer til udvikling af denne praksis baseret på relevant viden.

Tilføjet til kurven

Gå til kassen